  • Data: 2010-08-10 17:46:02
    Temat: Re: Jak znaleĄć nieszczelno?ć w lodówce?
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c6188a5$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie MUSIAŁO, a występowało DUŻE RYZYKO EKSPLOZJI. Niestety nie ma
    > gwarancji fajerwerków.
    widzisz pieprzysz trzy po trzy bo jak to się ma do twych słów "Tlen w
    zetknięciu z olejem zapala się przy stężeniu >50% w ciśnieniu
    atmosferycznym."? to raz się zapala a raz nie ?
    po drugie nie życzę sobie byś mnie nazywał debilem widocznie miałem
    powody do tego by Cię zablokować skoro jesteś zwykłym chamem, i teraz też
    będziesz zablokowany i dla jasnosci blokuję Cie za chamstowo i nieodpisuj
    bo ja tego czytać nie bede bo z chamami nie dyskutuje.