  • Data: 2010-12-03 11:26:38
    Temat: Re: Jaką dajecie wełne do ocieplenia poddasza?
    Od: "Tom" <t...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > A możesz powiedzieć czemu
    > Pozdrawiam
    > Bartek Głowacki

    Głownie po rozmowach z dystrybutorami, magazynierami, ktorzy nie tylko mieli
    isovera, ale
    rownież inne firmy jak rockwool, ursa itd.
    Brak większych zastrzeżen do waty przez klientow. Dobry współczynnik izolacyjności (
    chyba
    0,033 ). Jest jeszcze lepszy isover o lepszym wspólczynniku ( 0,031), ale to jest
    nowosc i
    nie wiadomo do konca jak sie sprawdzi bo malo klientow ją ma ( z tego co wiem ), a
    szkoda
    przeplacac.
    Ja wybralem super mate, ale tak naprawde roznice są na tyle male, ze jezeli
    wybierzesz
    urse, rockwoola to tez dobrze. Ja wolalem kupic super mate. Ale wiem ze to ciezki
    wybor.
    Ja zamowilem przez internet, gdzie cena byla dobra, tzn. o grubosci 150 mm kosztował
    1 m2
    19,50 zl. Minusem jest to, ze musialem kupić całe palety, co skonczylo sie tym, ze
    mi
    troszke jej zostało, tak samo jak maty o grubosci 100 mm.

    Tomek