  • Data: 2010-12-03 18:41:44
    Temat: Re: Jaką dajecie wełne do ocieplenia poddasza?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Gru, 19:10, "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > dlaczego?? 15 cm knaufa 8,80 z /m2 :) x 2 + oko o 11 z /m2 na p yte 10 cm -
    > co da oko o 29 z i izolacj 0,102W/m2K

    Skad dorwales ta cene 8,8 / m2 ? Ja widze po 12 pln na allegro
    najtaniej i to z marna lambda -> 0,042. Toprock jest za 16,7 pln / m2
    z lambda U=0,035.

    Dla Twojej welny -> 30cm wychodzi opor = 7,1 i cena 24 pln / m2. Zeby
    osiagnac taki opor toprocka wystarczy 25cm, czyli 16,7 + 11,3 = 28
    pln.

    "Twoja" welna wychodzi wiec troche taniej ale nie ma co przeginac z
    gruboscia ocieplenia bo np. przy oknach dachowych bedzie bardzo duzy
    glif i to nie bedzie wygladalo za dobrze (plus bedzie wpadac mniej
    swiatla:)

    > wiem ze s we ny du o lepsze, ale r znica w cenie bardzo du a...  a wierze,
    > ze przy 3 warstwach unikne wielu niedor bek ;)

    Az takich duzych roznic to znowu nie ma ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.