    From: TomC <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jaka roślinka na skarpę
    Date: Mon, 31 May 2010 05:06:04 -0700 (PDT)

    1. Jaka jest wydajność takiej dąbrówki? tzn z jakim rozstawem sadzić i
    jak szybko rośnie z jakim efektem
    2. Jak wygląda kwestia rozmnażenia/sadzenia róży z dużego
    wieloletniego krzaka? warto się bawić, czy się da, uciąć gałązki i
    ukorzenić?? czy lepiej kupić sadzonki.
    Mi się nie śpieszy, a z racji że potrzebuje tego sporo to koszta
    rosną.