  • Data: 2012-02-02 11:44:53
    Temat: Re: Jaką stację pogodową wybrać?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lisciasty napisał:
    > Tak więc zastanów się czy faktycznie potrzebujesz wydać te parę stów
    > na coś, co niekoniecznie musi dobrze działać ;)

    Dokładnie tak...
    Rozglądałem się niedawno za stacją, która zdolna była obliczać średnią
    temperaturę z zadanego okresu... i co...?

    NIE MA !!!

    Można sobie strzelić bajerek za pięć, czy siedem stów, ale i tak trzeba
    go do kompa podłączać i w arkuszu kalkulacyjnym kombinować z obróbką
    tych danych...

    To ja dziękuję... postoję i na kartce też dam radę sobie notować temp i
    mieć jaki-taki ogląd na sytuację - bezkosztowo :-).

    Mam jakąś prostą stację pogodową z czujnikiem zew bezprzewodowym.
    Baterie dają radę.

    Czy dobrze pokazuje tę temp...? Chyba tak, bo jak zaczyna się odwilż to
    zero pokazuje, a jak zamarza to... też zero :-)))

    Nie warto moim zdaniem inwestować w gadżety, które służą tylko kieszeni
    ich sprzedawców.

    pozdr
    Robert G.