  • Data: 2014-09-06 23:25:42
    Temat: Re: Jaki alarm do biura?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    tez mnie powiadomili że problem z zasilaniem. Zostało to zreperowane podobno. A po
    miesiącu ze jeszcze większy problem z zasilaniem. Żółta kontrolka przez ten miesiąc
    nie świeciła. O to do nich nie mam pretensji że się coś popsuło. Firma ochroniarska
    nie produkuje alarmów tylko je zakłada. Jak by w drugim przypadku bez próby
    wyłudzenia kasy zresetowali zdalnie to w życiu bym nie napisał że jestem
    niezadowolony. Alarm działał bo wysyłał sygnał do centrali, rozbroić się go nie
    dawało. Przy okazji pytanie do alarmistów. Typowy alarm satela z nadajnikiem GSM. Czy
    taki alarm mogę ustawić, po gwarancji i zakończeniu dwuletniej umowy, żeby mnie a nie
    ich powiadamiał na komórkę? Zrezygnował bym z ich usług i jak ktoś napisał sam bym
    kontrolował. Serwis jak przyjechał po pierwszej awarii odbierał sygnały nadawane
    przez alarm na zwykły telefon. Czy to szło przez stację monitoringu czy na jakiś czas
    zrobili przekierowanie. Dedukuję że jak taki nadajnik może zadzwonić do centrali to
    może też zadzwonić na każdy inny numer.