  • Data: 2014-09-07 12:56:52
    Temat: Re: Jaki alarm do biura?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-06 23:25, k...@g...com pisze:
    > tez mnie powiadomili że problem z zasilaniem. Zostało to zreperowane podobno. A po
    miesiącu ze jeszcze większy problem z zasilaniem. Żółta kontrolka przez ten miesiąc
    nie świeciła. O to do nich nie mam pretensji że się coś popsuło. Firma ochroniarska
    nie produkuje alarmów tylko je zakłada.

    Sposób działania alarmu oraz występowanie różnych problemów to zależy w
    co najmniej 90% od instalatora.

    > Jak by w drugim przypadku bez próby wyłudzenia kasy zresetowali zdalnie to w
    życiu bym nie napisał że jestem niezadowolony. Alarm działał bo wysyłał sygnał do
    centrali, rozbroić się go nie dawało. Przy okazji pytanie do alarmistów. Typowy alarm
    satela z nadajnikiem GSM.

    Jaki model? Bo Satel produkuje kilkadziesiąt modeli i wersji.

    > Czy taki alarm mogę ustawić, po gwarancji i zakończeniu dwuletniej umowy, żeby mnie
    a nie ich powiadamiał na komórkę?

    A umiesz go przeprogramować?
    Jeżeli tak to jest to możliwe o ile po rozwiązaniu umowy go nie zabiorą.
    Pisałem Ci o tym w mojej wypowiedzi pod nickiem "aaa".

    > Zrezygnował bym z ich usług i jak ktoś napisał sam bym kontrolował. Serwis jak
    przyjechał po pierwszej awarii odbierał sygnały nadawane przez alarm na zwykły
    telefon. Czy to szło przez stację monitoringu czy na jakiś czas zrobili
    przekierowanie. Dedukuję że jak taki nadajnik może zadzwonić do centrali to może też
    zadzwonić na każdy inny numer.

    Może zadzwonić lub wysłać SMS-a, a nawet nawiązać połączenie z
    podsłuchem obiektu (o ile jest podłączony mikrofon), a nawet otrzymywać
    zdjęcia MMS-em co kilka sekund z kamer zamontowanych (o ile dany model
    obsługuje) na każdy dowolny numer, który zostanie przypisany w centrali.
    Ale trzeba to wszystko skonfigurować i zaprogramować.