  • Data: 2010-02-09 16:22:57
    Temat: Re: Jaki ekspres wysoko ciśnieniowy do kawy ?
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale generalnie zgadzamsię że im więcej kaw na dzień tym automat lepszy.
    > Jak ktoś pije 1 kawę dziennie to może się napić dobrej kawy z kolbowego.

    I generalnie to jest pierwsza naprawde obiektywna rzecz jaka napisales w
    calym tym watku ;)
    Mialem kolbowy, mam automat. I tak: majac czas itp z _taniego_ kolbowego
    ekspresu kawa jakims tam cudem wychodzila mi lepsza niz z ekspresu. Mimo ze
    zwykle byla juz zmielona duzo wczesniej (od czasu do czasu znajomy mielil mi
    kawe) a automat mieli na swiezo.

    Jednakze...uzycie tego kolbowego przy okazji imprezy czy chocby wizyty paru
    znajomych - nic wesolego.

    Jak to powiedzial jeden znajomy kawiarz, ten co mi mieli: ekspresy to tak
    naprawde trza by mieć dwa. I kolbowy, i automat. Ale on jest zboczony na tym
    punkcie ;)

    Pozdrawiam

    Kane