  • Data: 2017-04-12 14:54:04
    Temat: Re: Jaki gazowy przeplywowy podgrzewacz wody do bloku?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, April 12, 2017 at 2:01:49 PM UTC+2, nadir wrote:

    > Nie wiem czy to działanie wstecz czy nie, ale jak mieszkałem w bloku, to
    > już jakieś 20 lat temu zlikwidowali u nas junkersy, bo właśnie przepisy
    > się zmieniły i nie można było wlać spalin we wspólny komin.
    > Potem co się zmieniło prawo budowlane, to trzeba było budynek ciągle
    > dostosowywać. Nikt nie tłumaczył tego działaniem wstecz, ale
    > dostosowywaniem do nowych przepisów.

    Nie chce mi sie doktoryzowac z prawa, ale zdaje sie byly zmiany, ktore nalezalo
    wprowadzic i takie, ktore dotyczyly tylko nowobudowanych budynkow/instalacji...

    U nas kominy sa wspolne, instalacja elektryczna 2 przewodowa (alu), brak wodomierzy
    (tzn. mozna zamontowac jesli ktos chce) itp.

    O CWU pytalem, nie ma w planach (choc podobno wiekszosc spoldzielni w Krak. przerabia
    aktualnie), u nas zostaja "junkersy", + planuja remont instalacji gazowej (zamiast to
    wywalic :( )

    WS