    Subject: Re: Jaki gazowy przeplywowy podgrzewacz wody do bloku?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 12 Apr 2017 18:32:38 +0200

    W dniu 2017-04-12 o 09:59, WS pisze:

    > Obecnie mam Junkersa WRP 275-1KB, staaary, sypie sie, wymienilem juz ~ 2 lata temu
    przepalona wezownice na uzywke...

    > Aktualnie robie remont lazienki i szukam nowego.
    > Co kupic?
    >
    > Zalozenia: moc okolo 19kW, zaplon bateryjny, palnik atmosferyczny (podpiete do
    wspolnego blokowego komina), ma grzac wode do 1 kabiny prysznicowej + 1 umywalki

    > Junkers WRDP 11-2B ? Jakies przeciwwskazania?
    >
    > moze Junkers W 11 KB Hydro Smart (tanszy troche, ale 17kW mocy) ?
    >
    > WS

    Obecnie na rynku raczej trudno znaleźć coś lepszego jak WRDP 11-2B

    Przynajmniej 8-10 lat powinien posłużyć.

    Aczkolwiek nie znajdziesz już tak trwałych piecyków jak kiedyś były
    Junkersy czy Termety.

    Niestety obecnie większość piecyków przewidzianych jest na okres gwarancji.