  • Data: 2011-07-21 11:36:18
    Temat: Re: Jaki kabel ziemny?
    Od: tataglia <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 08:58, Jacek B. wrote:

    > W okręgu energetycznym Jaslo nie jest 90% TT ale 50% jest na pewno. W
    > sąsiednim okręgu Krosno 90%TT już jest :)

    Ja to młody jestem ale pytałem koleżankę po fachu która elektryfikowała
    i modernizowała sieci elektryczne na wsi w latach 70 i 80 tych. Mówi, że
    było kiedyś dużo sieci TT na wsiach ale ona tylko z opowiadań starszych
    pamięta. Ona tylko TN-C robiła bo ZE odeszedł w pewnym momencie od tego
    typu sieci.

    --
    t.