  • Data: 2009-05-22 06:58:44
    Temat: Re: Jaki klej do gresu na podlogowke??
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xart" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gv5fbp$l4i$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > jesli mapei na podlogowke to o ile dobre pamietam
    > adesilex p9

    U mnie wszystko kleił "zwykłym" klejem Mapei Glazurnik(za ok 15zł worek). I
    tam gdzie podłogówka i gdzie jej nie ma i na zewnatrz i wewnątrz. W zeszłym
    tygodniu tylko kupiłem worek Mapei do gresu i kleiłem tym płytki na
    balkonie.
    Teoretycznie do podłogówki winien być "specjalny" klej ale ja zaryzykowałem
    i kleiłem zwykłym klejem MAPEI. Mój kafelkarz twierdził że zwykły Mapei jest
    bardziej elastyczny od elastycznego kleju "no name";))
    Rok mieszkam podłogówka grzała cały czas kłopotów żadnych.żresztą znam
    conajmniej kilka osób które robiły tak samo i też jest ok.
    Ale niech każdy robi jak uważa. Ja mam tak jak mam i jestem zadowolony.
    Podejrzewam zresztą ze te kleje(elastyczny od nieelastycznego) róznią się
    tylko opakowaniem;))

    Krzysiek

    Krzysiek