  • Data: 2009-05-22 20:08:47
    Temat: Re: Jaki klej do gresu na podlogowke??
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gv72o5$b4q$2@news.dialog.net.pl...

    > I masz rację tam powinny iść specjalne kleje a kleją zwykłymi i potem się
    > dziwią że po roku im płytki z balkonu odpadą.

    Ale najdrozsze sa kleje z nadrukiem na workach :do ogrzewania podłogowego"
    Czyli kolejny przykład tego jak spedce od marketingu wyciągaja kase
    ludziskom z kieszeni. Modna stała się podłogówka to wypromujmy specjalne
    kleje.
    Albo inny przykład- widziałem wczoraj "silikon do płyt gipsowych"- czy coś w
    tym stylu. Oczywiście był to zwykły akryl tylko parę złotych droższy.

    ,

    Kris