    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki koszt przerobienia klepiska na parking?
    Date: Fri, 13 Mar 2009 05:04:32 -0700 (PDT)

    On 13 Mar, 12:09, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Na osiedlu (Gdynia) brakuje nam miejsc parkingowych, ale obok jest klepisko,
    > które dałoby się na parking przerobić.
    >
    > Ile mogłoby kosztować przygotowanie nawierzchni (jakiś żwir chyba wyszedłby
    > najtaniej) pod parking dla około 30 samochodów?
    >
    > MN

    Witam pracuje przy autostradzie wiec ceny mam troche z kosmosu ale
    zawsze to jakiś punkt odniesienia.
    40 zł za m3 materiału - najtańszego (dostawa na teren budowy)

    30 zł za m3 wymiany gruntu - robocizne

    lub na godziny
    70 zł/h koparka mała i 80zł/h ciężarówka

    tylko że mamy obracamy milionami kubików więc raczej trudno bedzie Ci
    znaleść takie ceny
    ale zawsze to coś

    Mała uwaga:
    na poprzedniej budowie na placu parkingowym wrzuciliśmy grube kamienie
    do błota dzięki czemu samochody się nie topiły ale ludzie już tak
    Albo z wymianą gruntu czyli wywozisz syf i przywozisz najpierw grube
    kamienie a później corazdrobniej
    najalepsze i drogie rozwiązanie.

    ewentualnie płyty Yomp czyli takie dziurkowane płyty betonowe