  • 1. Data: 2009-03-13 11:09:41
    Temat: Jaki koszt przerobienia klepiska na parking?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Witam,

    Na osiedlu (Gdynia) brakuje nam miejsc parkingowych, ale obok jest klepisko,
    które dałoby się na parking przerobić.

    Ile mogłoby kosztować przygotowanie nawierzchni (jakiś żwir chyba wyszedłby
    najtaniej) pod parking dla około 30 samochodów?

    MN

  • 2. Data: 2009-03-13 12:04:32
    Temat: Re: Jaki koszt przerobienia klepiska na parking?
    Od: s...@g...com

    On 13 Mar, 12:09, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ile mogłoby kosztować przygotowanie nawierzchni (jakiś żwir chyba wyszedłby
    > najtaniej) pod parking dla około 30 samochodów?

    Witam pracuje przy autostradzie wiec ceny mam troche z kosmosu ale
    zawsze to jakiś punkt odniesienia.
    40 zł za m3 materiału - najtańszego (dostawa na teren budowy)

    30 zł za m3 wymiany gruntu - robocizne

    lub na godziny
    70 zł/h koparka mała i 80zł/h ciężarówka

    tylko że mamy obracamy milionami kubików więc raczej trudno bedzie Ci
    znaleść takie ceny
    ale zawsze to coś

    Mała uwaga:
    na poprzedniej budowie na placu parkingowym wrzuciliśmy grube kamienie
    do błota dzięki czemu samochody się nie topiły ale ludzie już tak
    Albo z wymianą gruntu czyli wywozisz syf i przywozisz najpierw grube
    kamienie a później corazdrobniej
    najalepsze i drogie rozwiązanie.

    ewentualnie płyty Yomp czyli takie dziurkowane płyty betonowe

  • 3. Data: 2009-03-13 13:51:42
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <s...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

> [...]

    Za godzibnę koparki to 50-55zł obecnie bez wiekszej łaski na pojedyncze
    godziny. Masz strasznie drogo.

  • 4. Data: 2009-03-13 13:59:19
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > <s...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Za godzibnę koparki to 50-55zł obecnie bez wiekszej łaski na pojedyncze
    > godziny. Masz strasznie drogo.
    Kiki, Ty faktycznie blisko mnie gdzies budujesz bo ceny jak u mnie.
    Zdradż gdzie można zarobić kultowy juz paragon;))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-03-13 14:00:23
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kiki, Ty faktycznie blisko mnie gdzies budujesz bo ceny jak u mnie.
    > Zdradż gdzie można zarobić kultowy juz paragon;))

    włacz skype

  • 6. Data: 2009-03-13 14:03:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > włacz skype
    Pisze z pracy a tu nie mam.
    Po 17 jak bede w domu
    W pracy mam tylko windows live messenger

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-03-13 14:04:07
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Pisze z pracy a tu nie mam.
    > Po 17 jak bede w domu
    > W pracy mam tylko windows live messenger

    ja też go mam :-)

  • 8. Data: 2009-03-13 14:12:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > ja też go mam :-)
    To szukaj mnie albo wyslij info na skypa;))

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-03-13 19:08:13
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > Za godzibnę koparki to 50-55zł obecnie bez wiekszej łaski na pojedyncze
    > godziny. Masz strasznie drogo.

    Pod Wrocławiem koparko-spycharka
    w firmie biorącej udział w budowie A-4:
    160zł/h liczone od wyjazdu z bazy

  • 10. Data: 2009-03-13 19:18:26
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote in message

    > Pod Wrocławiem koparko-spycharka
    > w firmie biorącej udział w budowie A-4:
    > 160zł/h liczone od wyjazdu z bazy

    To jest dopiero ubaw, a właściwie granda. Koparka kosztuje 50zł/h, a oni się
    chyba dogadali i zdzierajątakie sumy. Nie wiem jak to możliwe, działkują sie
    chyba ??? Potem my zwykli ludzie mamy płacić im za przejazd takie sumy z
    księżyca wziete. To jest rozkradanie kraju. Te autostrady pewnie da się
    zbudować za 1/3 tego tylko więcej agentów CBA potrzeba.