    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Date: Thu, 10 May 2012 05:37:35 +0200
    <1un589fxfxlr8$.1xqfhx2sszetb$.dlg@40tude.net>
    <jodo2s$cdu$1@news.task.gda.pl>
    <tal9h8oc58t5.rkf2ezlkcu97$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>

    Ikselka wrote:

    > cała

    ach-hotelowych/

    STRASZNE...

    Chciałem zauważyć że normalny zdrowy człowiek od dziecka styka sie z
    zarazkami najróżniejszymi, ale uwaga człowiek ma układ immunologiczny
    którego celem jest zabezpieczanie.

    Wyznam ci jeszcze jedną tajemnicę, im bardziej będziesz wyjaławiać swoje
    normalne środowisko tym większa szansa że zakazi cie coś co nie zrobi
    wrażenia na zwykłym człowieku.

    Dlatego tak trzeba sprzątać w domu ale używanie środków z antybiotykami i
    lamp UV jest głupotą, tak trzeba być ręce ale stosowanie mydeł
    antybakteryjnych jest głupotą, tak trzeba myć pożywienie ale wyparzanie
    wszystkiego jest głupotą itd...
    Nadmierna dbałość o sterylność otoczenia bardzo szybko sie zemści na takiej
    osobie.