eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-24 22:27:08
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 23:05, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Tylko skad ta nagla zmiana. Teraz jako glówny argument za went mech pada ze
    > zapewnia mniej wymian jak grawitacyjna. Jeszcze rok temu bylo odwrotnie w
    > dyskusjach- mech zapewnial komfort dzieki temu ze wiecj powietrza wymienia
    > od grawitacyjnej.
    > Rok zaledwie minal a takie zmiany.;)

    A skad. Ja zawsze pisalem o mrozach, bo wtedy tez daje sie odczuc
    najwieksze zalety reku. No i w lato, kiedy went. grawitacyjna nie
    dziala. A to ze went. mechaniczna dziala lepiej, sprawniej i bardziej
    kontrolowanie od grawitacyjnej wynika z jej budowy i zasady
    dzialania ;-)

    Ale.. EOTuje sie totalnie od tego watku, nie chce mi sie pisac na ten
    temat juz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.