eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej? › Re: Jaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej?
  • Data: 2010-11-12 22:50:49
    Temat: Re: Jaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej?
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 23:32, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:

    > Pewnie masz racje, ale ja bym ten etap widzial jako drugi, po
    > przemysleniach na papierze. Pokombinuje jeszcze w SweetHome, Moze tam
    > sie uda zaadoptowac jakas funkcje.

    Po co ci 3D? Weź Inkscape, wciągnij pdf-a z rzutem i zaznaczaj na
    oddzielnych warstwach światła i kontakty. Potem przejdziesz z tym po
    budynku i zrobisz korekty. Na koniec dasz to elektrykowi a on już
    wykombinuje resztę (tzn. jak pociągnąć kable żeby działało).

    Istotne jest, by zacząć od projektu funkcjonalnego i dopiero na tej
    podstawie robić projekt techniczny (i ewentualne rozrysowania kabli,
    jeśli potrzebujesz).

    M.