  • Data: 2009-12-06 16:50:50
    Temat: Re: Jaki wentylator
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Chodzi o to, ze wentylator moze powodowac ciag wsteczny w kominie i
    > wysysanie spalin z kotla. Ma racje.

    No zdaje się to logiczne...
    Jak przed podłączaniem gazu zaprosiłem do siebie kominiarza aby mi
    stosowny papier wystawił. Pomierzył ciągi kominów wentylacji. I pytałem
    go własnie o to. Bo mam taka sytuacje, że kominek w salonie a w kuchni
    będzie okap z wentylatorem wyciągowym. Miedzy kuchnia a salonem tylko
    niewielka ścianka, reszta otwarta.
    I kominiarz powiedział, że faktycznie w salonie nie mógłbym mieć
    wentylatora wyciągowego ale w kuchni owszem :) Według niego są to dwa
    różne pomieszczenia, a że otwarte... to cóż...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...