  • Data: 2009-07-21 18:46:12
    Temat: Re: Jakie drzwi między garażem a przedsionkiem?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4c0936a3-b6a9-491b-a4ef-f45d04c27d01@g31g2000yq
    c.googlegroups.com...
    >Jak w temacie... Jakie drzwi daliście między garażem a przedsionkiem?
    >Chcę coś co by od wiatrołapu nie wyglądało badziewnie, a zarazem żeby
    >przynajmniej te 30 minut ognia wytrzymało...?

    >Może ma ktoś jakiś ciekawy patent na to? Oklejenie drzwi p-poż?

    Ale takie chyba sa w sprzedazy. kupowalem wczoraj futryny metalowe do
    kotlowni, spizarni i garazu, pytajac o drzwi na ktora strone powinny sie
    otwierac pan poinformowal mnie, ze sa takie specjalne do kotlowni
    wytrzymujace iles tam czasu pozar. Tematu nie drazylem, bo jakos tak nie
    widze wielkiej potrzeby.

    Pozdro.. TK