    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie farby do wnętrz?
    Date: Mon, 16 Mar 2009 13:40:19 +0100

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
    news:gpl175$dbc$1@news.interia.pl...
    > Witam.
    >
    > Kończę łazienki i chyba powoli przychodzi czas na malowanie... I, jak
    > zwykle, dylemat. Jakie farby wybrać? Byłem w Praktikerze i mają Duluxa,

    A ja malowałem chyba wszystkimi farbami jakie sa na rynku. Latexowymi Dulux,
    Nobiles i Dekoral i nie widzę żadnej różnicy między producentami. Może
    różnią się zapachem :-) Ale tego nie jestem pewny też :-)
    Wszystkie powierzchcnie wyszły dobrze za wyjątkiem miejsc gdzie są wady w
    samych gładziach pod spodem. No a sufity w pokojach to już chyba wszystkim
    co było, od jedynki począwszy. Mam też mieszanego Beckers'a.
    Wszystkie te farby dobre.