  • Data: 2009-03-16 19:23:39
    Temat: Re: Jakie farby do wnętrz?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dorabiaj farb w markecie, tylko w mieszalni, bedzie taniej. 10 litrów
    > dekorala = 170 zł, za ciemny kolor byłoby troche więcej. My braliśmy jasny
    > brzoskwiniowy.

    jasne, tez tak slyszalem od znajomego co sie zajmuje wykonczeniowka.
    nawet na jego firme na znizke bralem w jednym sklepie zajmujacym sie tylko
    farbami.
    jakie bylo moje zdziwienie kiedy za robiony kolor na bazie beckersa
    zaplacilem w durnej castoramie mniej niz w tym sklepie ze znizka.....

    nie mowie ze to jest regula ale warto sprawdzic w hipermarkecie cene za
    mieszanie farby, poki co za beckersa najtaniej mi wychodzi wlasnie w
    hipermarkecie.....

    --
    pzdr
    piotrek