  • Data: 2014-11-17 15:31:15
    Temat: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    forestdumb wrote:

    > nie zacinaja sie, co do manipulacji to fakt, ale ja mam doswiadczenia z
    > puszkami 4-5, musza byc wykonane dosc precyzyjnie, dobrej firmy puszki
    > ladnie sie skladaja ale trzeba to dobrze osadzic.

    Czasami się można mocno zdziwić po montażu puszek modułowych,
    więc ja sobie dałem z nimi spokój i używam tych wielokrotnych
    do płyt GK niezależnie od materiału. Wymiary będą idealne,
    a do tego są nieco głębsze od klasycznych, więc potem nie
    ma mięsistych zaklęć przy osadzaniu... :-)

    > Jak na 5 puszkach masz obnizenie 3-4mm w poziomie to jakim cudem inne
    > sie uloza... musza miec wielkie otwory na srubki, to jakie srubki dac?

    Z podkładką. Plus niewielkie rozfrezowanie oryginalnych
    otworów montażowych. Dało się, zamaskowałem tak wtopę
    w kuchni, ale to mnie wyleczyło z modułówek.

    Pozdrawiam, Piotr