  • Data: 2012-04-22 12:52:57
    Temat: Re: Jakie meble z płyty
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Kwi, 11:21, "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com> wrote:
    > Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czegoś takiego produkować),

    Nie widzę nic wstydliwego w spełniu życzeń klientów.

    > Żeby wytrzymały obciążenie półek książkami, żeby okleiny się nie odklejały,
    > żeby płyta nie rozchodziła się etc.

    Meble powinny byc oznaczone współczynnikiem jakości UP, kóry oblicza
    się mnożąc deklarowaną długośc Użytkowania (w latach) przez ilosc
    Przeprowadzek, jakie w nienaruszonym stanie wytrzymają. Wtedy widząc
    dwa "takie same" np. biurka oraz znając ilosc posiadanej kasy
    moglibysmy podjąc decyzję, czy interesuje nas biuro z UP3, czy raczej
    UP12.