  • Data: 2011-11-28 19:44:36
    Temat: Re: Jakie ogrzewanie - prosz? o pomoc.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-11-2011 o 15:58:26 marsel <marcin@pl> napisał(a):

    > Garażu w ogóle nie planowałem ogrzewać, jedynie dobrze zaizolować bo nad
    > nim jest łazienka, w której ma być podłogówka oraz kaloryfer-drabinka.
    > Dodatkowo z jednej strony garażu jest garaż sąsiada, z drugiej kotłownia.
    To go dobrze zaizoluj od środka szczególnie strop i ściany na wysokości
    około 1m
    od góry, min 5cm styro na to klej i siatka.
    Wylewki masz? jak nie to daj pod nie co najmniej 10cm stro jak chcesz robić
    podłogówkę, oczywiście jak cię otwory puszczą z tak podniesioną wylewką.
    Podłogówke trzeba liczyć, mogę ci to policzyć łącznie z OZC i dobrać
    wszystko,
    a jak blisko mieszkasz to nawet zrobić :)pisz na priv.

    --
    Pozdr
    JanuszK