eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie › Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
  • Data: 2012-05-21 13:17:06
    Temat: Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
    Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 May 2012 22:09:56 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie sobie o nich poczytałem- przyznaję, pierwsze słyszę. Potwierdzasz
    > to:
    > http://www.orzechy-piorace.baza-wiedzy.com/
    > To rzeczywiście takie szerokie zastosowanie?

    Zastosowanie bardzo szerokie, ale ja póki co używałam tylko zamiast
    tabletek do zmywarki. Przymierzam się do zrobienia płynu do mycia
    naczyń/mydła w płynie do mycia rąk, ale jakoś ciągle mi się nie chce, albo
    nie mam czasu. Do prania też nie używałam, ale gdybym miała w rodzinie
    alergika/sama nim była, lub małe dziecko, na pewno bym wyróbowała. I nie
    wykluczam, że kiedyś wypróbuję :)

    > Co sama spraktykowałaś- oprócz
    > zmywarki? Jak dokładnie to działa- przecież jak wrzucę połówki do zmywarki,
    > to mi zablokują dolne śmigiełko?

    Wrzucam ok.6 (zgniecionych) orzechów do pojemnika na sztućce (zamykany od
    góry, więc nie wylecą, ale dla pewności można je włożyć do bawełnianego
    woreczka, i dopiero do pojemnika). Ustawiam zawsze długi program (gdy
    używałam tabletek też tak robiłam), temp.65-70st. Czasami do pojemnika na
    tabletki wsypuję sodę oczyszczoną. Wszystko jest zawsze idealnie umyte. Nie
    wiem, czy to zasługa wyłącznie orzechów, ale u mnie się sprawdza, więc
    nadal chętnie ich używam. Przyznaję - mam nawyk opłukiwania naczyń przed
    wstawieniem do zmywarki, więc nigdy nie ma w niej mocno zabrudzonych naczyń
    z pozasychanymi resztkami jedzenia. Myślę, że to ma znaczenie.

    Pozdrawiam,
    M.