eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - WielkopolskaRe: Jakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - Wielkopolska
  • Data: 2009-05-05 08:56:22
    Temat: Re: Jakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - Wielkopolska
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>Moze macie namiary na kogoś tańszego ??

    Zdaje sie ze budujesz kolo poznania i tam nie ma architektow?
    Przejrzyj liste architektow (czesc z nich prowadzi bardzo szerokie
    uslugi lacznie z aranzacja) i bez trudu znajdziesz.
    Ja tez tyle zaplacilem ale moj byl marudny strasznie i dokladny, kazal
    nawet zrobic badanie gruntu i takie inne a za adaptacje fundamentow
    nie policzyl. Wzialem go tylko dlatego ze byl autorem projektu gdyby
    nie to szukalbum tanszego.

    moim zdaniem to zadna rewelacja. Trzeba tylko dobrze szukac.
    Ostatecznie mozna zrobic projekt wedlug wlasnego pomyslu.

    Pozdrawiam
    Dy