  • 1. Data: 2009-05-05 05:30:26
    Temat: Jakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - Wielkopolska
    Od: "zen" <a...@w...pl>

    Architekt z polecenia zawołał za adaptację 2000,00 ( projekt kosztował
    1800,00); nie wprowadzmy zmian; chodzi tylko o adaptację do pozwolenia na
    budowę, wszystkie potrzebne dokumenty tez mam.

    Moze macie namiary na kogoś tańszego ??

    pozdro zen
    wielkopolska

  • 2. Data: 2009-05-05 05:43:39
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "zen" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1800,00); nie wprowadzmy zmian; chodzi tylko o adaptację do pozwolenia na
    > budowę, wszystkie potrzebne dokumenty tez mam.

    A to sama architektura czy wszystkie branże ?
    Jak sama architkura to może kogos trochę tańszego znajdziesz jak wszystkie
    branże to niech Ci stempluje

    Gratuluje znalezienia projektu który nie wymaga zmian
    Ja jestem na podobnym etapie, ale projekt kupiony będzie wymagał jakiś zmian

    Wymairy salonu to już zależą od upodobań, ale budowanie garażu na dwa
    samochody o szerokości 5,4m i długości 5,5 (w jedno stanowsiko "wchodzą"
    drzwi od kotłowni, to oznacza że motoryzcyjny świat projektanta kończy się
    na Tico

    Pozdrawiam
    Bartosz Augustyniak
    Łódź

  • 3. Data: 2009-05-05 08:56:22
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Zdaje sie ze budujesz kolo poznania i tam nie ma architektow?
    Przejrzyj liste architektow (czesc z nich prowadzi bardzo szerokie
    uslugi lacznie z aranzacja) i bez trudu znajdziesz.
    Ja tez tyle zaplacilem ale moj byl marudny strasznie i dokladny, kazal
    nawet zrobic badanie gruntu i takie inne a za adaptacje fundamentow
    nie policzyl. Wzialem go tylko dlatego ze byl autorem projektu gdyby
    nie to szukalbum tanszego.

    moim zdaniem to zadna rewelacja. Trzeba tylko dobrze szukac.
    Ostatecznie mozna zrobic projekt wedlug wlasnego pomyslu.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-05-05 11:56:31
    Od: "M.M." <m...@b...pl>

    zen pisze:
> [...]
    > 1800,00); nie wprowadzmy zmian; chodzi tylko o adaptację do pozwolenia na
    > budowę, wszystkie potrzebne dokumenty tez mam.

    Jeśli masz wszystkie dokumenty z warunkami technicznymi i pozostaje
    tylko sporządzenie planu zagospodarowania działki, to jest to moim
    zdaniem trochę za dużo.

    Za adaptację projektu gotowego bez wprowadzania żadnych zmian zapłaciłem
    w Warszawie 1000PLN.

    Pozdrawiam
    M.M.

  • 5. Data: 2009-05-05 12:26:56
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 5 Maj, 13:56, "M.M." <m...@b...pl> wrote:

    > Za adaptację projektu gotowego bez wprowadzania żadnych zmian zapłaciłem
    > w Warszawie 1000PLN.

    pod koniec 2007 zapłaciłem tyle samo razem z małymi przeróbkami
    projektu.

    Mat

  • 6. Data: 2009-05-05 15:48:00
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1800,00); nie wprowadzmy zmian; chodzi tylko o adaptację do pozwolenia na
    > budowę, wszystkie potrzebne dokumenty tez mam.

    Najlepiej zlec to przyszlemu kierbudowi,
    wezmie najmniej a jego uprawnienia wystarcza.
    Podobnie z planem zagospodarowania

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 7. Data: 2009-05-07 09:34:27
    Od: Marras <m...@g...pl>

    zen wrote:
> [...]
    > 1800,00); nie wprowadzmy zmian; chodzi tylko o adaptację do pozwolenia na
    > budowę, wszystkie potrzebne dokumenty tez mam.

    Dosc niedaleko od Ciebie, bo w Zielonej Gorze za adpatacje, zmiany dosc
    spore (Gosc rysowal wiekszosc rysunkow od nowa na kalce technicznej,
    potem kreslenie ...), plan zagospodarowania zaplacilem 2000.

    Wiec wydaje mi sie duzo za duzo.

    pozdrawiam
    Marek