    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Jakie to pomidory?
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Mon, 28 Mar 2011 20:57:02 +0200

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 20:43:21 +0200, mirzan napisał(a):

    > Toczą sobie wojenkę dziewczyny o jakieś GMO czy inne HGW,

    Tia, głownym kryterium jest podobno, żeby się nie rozmnażało. Trudno nie
    toczyć ;-PPP

    > a ja jutro sadzę
    > czosnek słoniowy,jeden ząbek w garści trudno zmieścić.Mam nadzieję,że to jakaś
    > straszna hybryda czy inna chimera,zrobiona z czosnku i słonia bądź słoniny.

    A ten czisnek to jaki jest w smaku? ostrość należną aby ma?

    > Takie coś to tylko samogonem popijać należy,co by się mamuty w brzuchu
    > nie ulęgły.
    > Może ma ktoś namiar na krzyżówkę pomidora z papryką,bo mi za słodko latem?
    > Krzyżówkę jabłoni z pomidorem już zamówiłem.
    > Pozdrawiam.Przerażajaco.mirzan

    Marzy mi się krzyżówka czegoś, co ma zero kalorii, z czymś, co smakuje jak
    szarlotka albo faworki... Zjadłam wczoraj chyba ze 30 sztuk faworków, dziś
    podobnie, a tu trzebaby trochę zrzucić przed weselem w rodzinie, żeby wejść
    w wymarzoną blestiaszczą jak gwiazdy na niebie suknię - a krzyżówek
    dietetycznych ani widu, ani słychu :D