  • Data: 2011-09-27 18:28:40
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-09-2011 o 12:01:06 Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jaką kubaturę grzejesz?
    1000 z hakiem :)

    > Ja mam CTMa 18KW i 700 kubików do ogrzania - myślę, że wystarczyło by o
    > wiele mniej tych KW.
    Ja go mam dodatkowo jakby gazu brakło, zresztą zanim gaz miałem to na
    budowie nim grzałem,
    mieszkam rok anim grzeję już trzeci.

    > CTM nie ma szamotu ale zastanawiałem się właśnie nad wyłożenie go od
    > środka - miejsca wystarczy, a czy poprawi to jeszcze sprawność - byłby
    > to jakiś dodatkowy bufor ciepła.
    Trudno powiedzieć, na pewno podnosi temp spalin co korzystnie wpływa na
    wkład,
    aby trochę odzyskać tego ciepła na rurę kominową założyłem radiator o
    długści 80cm który
    owinięty jest blachą aby zrobić ciąg.

    --
    Pozdr