    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 9 Jan 2013 04:16:37 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jeszcze o śmieciach
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 19:25:47 UTC+1 użytkownik Bogdan napisał:
    > I tak wciąż mnie ciekawi według czego ustalą ilość osób? Orzeczenia?
    Oświadczenia.
    Oswiadczam że na nieruchomosci pod adresem xxx zamieszkuja 3 osoby(mój przypadek) i
    płace wtedy 3*8,5= 25,5 jesli segreguje smieci a jesli nie segreguje to płacę
    3*14zł=42zł.
    Ja do tej pory dzięki temu że segregowałem i szkło, plastyk, papier, wrzucałem do
    dedykowanych do tego gminnych, darmowych pojemników to za śmieci płaciłem srednio raz
    na kwartał chyba 26zł(pojemnik 220l)Teraz jak i tak będzie ryczałt to nie będe co
    sobota dygał do gminnych pojemników tylko posegregowane smieci będą odbierac spod
    domu. Do tej pory średnio co tydzień jeden duży worek nasmieci miałem plastykowych
    butelek i raz na dwa tygodnie taki sam worek szklanych. Puszki i inny złom odbiera za
    darmo Pan Zdzisiu- nawet 8 starych opony zabrał mi z podwórka bo robi z nich jakies
    ozdoby:
    http://photo.bikestats.eu/zdjecie,300883,ozdoby-z-op
    on.html

    > Drugie co mnie wciąż zastanawia i nikt nie potrafi odpowiedzieć to co
    >
    > ustawa i pochodne rozumie przez śmieci segregowane. Bo wszystkiego
    >

    > posegregować nie sposób.
    Jak do tej pory- plastyk osobno, szkło, papier,
    > Za to że segreguję? Wyjdzie śmiesznie.

    Będzie ok. Jak do "zwykłych" smieci dodasz coś co mogło byc w dedykowanych
    pojemnikach to będzie jako niesegregowane i pewnie ze dwa razy drożej

    > Bo w tym miesiącu będzie 1 worek tworzyw, 1/2 worka papieru i 1/2 kubła
    >
    > komunalnych - znaczy posegregowałem, a za miesiąc 1/4 tworzyw, 0 i 3
    >
    > komunalnych - dalej płacę za segregowanie czy już za niesegregowane?

    I zabiora top co wystawisz
    Jak w komunalnych będzie cos z "segregowalnych" to zabiora ale wskoczysz w opcje
    "niesegreguje" czyli drożej