  • Data: 2009-05-06 07:16:35
    Temat: Re: Jezierski montażyści
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m...@W...gazeta.pl napisał:
    > Witam,
    >
    > Po przebiciu się przez masę informacji na temat okien zdecydowałem się na okna
    > Jezierskiego. Ponieważ przy okazji dowiedziałem się, że dużo zależy od
    > właściwego montażu to chciałem zapytać: Czy miał ktoś doświadczenia i jakiego
    > rodzaju (pozytywne/negatywne) z montażystami okien Jezierskiego z salonu
    > firmowego w Sosnowcu, Krakowie lub Kielcach?
    >
    > Pozdr,
    > Mariusz

    Witaj
    ja kupiłem, montażyści spoko :) Szybko i sprawnie. Ale i tak musisz
    patrzeć na ręce. U mnie nie zapianowali niedokładnie, więc ich
    poprosiłem, żeby poprawili i zrobili to bez mrugnięcia okiem. Choć i tak
    wg wielu jest to prawie zbrodnia na ludzkości bo montaż tylko na kotwy i
    pianę. A przy okazji, nie wiem jak u innych, ale u Jezierskiego możesz
    zamówić sobie dodatkowe profile pod okna balkonowe czy tarasowe, super
    sprawa. Okno nie wisi w powietrzu, od razu załatwia to ocieplenie.
    Kupowałem w Kielcach.

    pzdr.
    rafał