  • Data: 2009-05-06 08:21:28
    Temat: Re: Jezierski montażyści
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gtrffh$5ve$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gtreld$ns5$1@news.onet.pl...

    > Gdybym wstawial okna dzis, to dalbym na to jeszcze z 10cm styropianu. Wiem
    > ze nie zaszkodzi 20, ale i tak troche ciemno by bylo.

    To i tak bys lipe odwalił. Zwykłe styro to przeżytek. Styro Gold z dodatkami
    których nazwa mi umkneła to jest to czego byś potrzebował;))

    Ps
    A w sumie po kiego diabła robić potężne mostki termiczne zwane oknami.
    Kamery takie- tanie wystawić na zewnatrz i w w środku ocieplonego domu na
    monitorkach widoki z podwórka podziwiasz.

    Krzysiek