  • Data: 2014-07-02 08:31:49
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2aa71e87-a0f2-4c7d-9f21-bc76cb1364f5@googlegrou
    ps.com...
    >Ja np znam przypadek że księdza jego przełożony usunął z parafi bo za małe
    >przychody generował. Tak jak pisałem tam jest jak w korporaci-zadaniowanie
    >i >rozliczanie planów. Znam też przypadek księdza który zachorował i nagle
    >otrzymał pismo że ma 7 dni na opuszczenie parafi. Dobrze że siostra go
    >przygarneła >bo by pewnie pod mostem mieszkał.

    na przesuniecie ksiedza jest procedura, probosz nie moze go sobie usunac i
    tyle, oba przypadki wydaja sie byc kompletnie wyssane z palca.

    >Zapewne kazdy z nas zna jakiegoś porządnego człowieka ale ateistę albo
    >złodzieja czy innego chama który co niedziele w kosciele siedzi i na tace
    >nie żałuje.

    wcale nie kazdy :) ja nie znam porzadnego ateisty - ale na pewno tacy są. No
    i ten drugi typ tez mocno naciagany - w dzisiejszych czasach do kosciola
    chodza raczej wierzacy, a ci staraja sie zachowywac przyzwoicie. Obowiazku
    chodzenia do kosciola nie ma.

    b.