  • Data: 2014-07-02 19:50:14
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 lipca 2014 08:31:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > na przesuniecie ksiedza jest procedura, probosz nie moze go sobie usunac i
    > tyle, oba przypadki wydaja sie byc kompletnie wyssane z palca.
    Bo i proboszcz ni usunął tylko proboszczy usuneli. Te dwa przypadki to z średniej
    wielkości wiejskich parafi. Jednoproboszczowych że tak powiem
    Widziałem oryginał tego pisma na własne oczy i pokazywał mi go ten ksiadz bo to mój
    klient był i znaliśmy się od dawna. I długo wtedy z nim rozmawiałem bo bardzo
    rożalony postepowaniem przęłożonych był.

    > wcale nie kazdy :) ja nie znam porzadnego ateisty - ale na pewno tacy sďż˝. No
    > i ten drugi typ tez mocno naciagany
    Widocznie masz zafałszowany obraz rzeczywistości albo zjawisko o którym Maniek pisał-
    widzisz co chcesz widzieć
    >- w dzisiejszych czasach do kosciola
    > chodza raczej wierzacy, a ci staraja sie zachowywac przyzwoicie. Obowiazku
    > chodzenia do kosciola nie ma.

    Szczególnie w małych wiejskich parafiach;) Tam wyjście w niedziele do koscioła to
    obowiązek bo wszyscy się znaja i "co ludzie powiedzą" Inaczej jest w dużych miejskich
    prafiach gdzie raczej anonimowi ludzie są.