  • Data: 2014-07-02 22:08:03
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7ec77e34-4231-4f6d-a57e-68c7d13dd128@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 2 lipca 2014 08:31:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    >Bo i proboszcz ni usunął tylko proboszczy usuneli. Te dwa przypadki to z
    >średniej wielkości wiejskich parafi. Jednoproboszczowych że tak powiem
    >Widziałem oryginał tego pisma na własne oczy i pokazywał mi go ten ksiadz
    >bo to mój klient był i znaliśmy się od dawna.
    >I długo wtedy z nim rozmawiałem bo bardzo rożalony postepowaniem
    >przęłożonych był.

    No to co w tym pismie było? A w drugi przypadek ze go chcieli na bruk
    wyrzucic to juz zupełnie nie wierze.

    >Widocznie masz zafałszowany obraz rzeczywistości albo zjawisko o którym
    >Maniek pisał- widzisz co chcesz widzieć

    co do ateistów - własciwie nie znam nikogo który sie tak okresla. A nie,
    jednego znam - fajny koles. Ale tych którzy chodzą do koscioła a jakos
    jawnie i bezczelnie zło czynią to nie znam.

    >Szczególnie w małych wiejskich parafiach;) Tam wyjście w niedziele do
    >koscioła to obowiązek bo wszyscy się znaja i "co ludzie powiedzą" Inaczej
    >jest w >dużych miejskich prafiach gdzie raczej anonimowi ludzie są.

    W duzych miastach zgoda. W małych -kiedys tak było, teraz sam zobacz - na
    kazdej wsi jest z połowa nowych budynków z importowanymi miastowymi. Nikt
    nikogo palcem nie pokazuje. Powiedzmy ze ja wiem kto z sasiadow do kosciola
    nie chodzi (jesli to prawda, bo moga chodzic do innego) - no i co z tego? To
    ze ja wiem ze nie chodzą sprawi ze zaczna chodzic? W dzisiejszych czasach?
    puknij sie w glowe :-))))

    b.