  • Data: 2014-07-02 23:50:27
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-02 23:13, Maniek4 pisze:

    > Ateisci chca byc rodzicem a i rodzicem b? Nie sadze. :-)

    przypuszczam, że ateiści po prostu chcą iść do teatru na to, co im się
    podoba bez zadymy. podejrzewam, że mogą też chcieć ograniczyć kasę,
    którą biorą czarni.
    może nawet chcą mieć dostęp do tabletek antykoncepcyjnych.
    a może najbardziej chcą, żeby rząd zajął się gospodarką, a nie
    przeciwdziałaniem ateizacji Polski i lizaniem jaj biskupom.

    i - o zgrozo - ateista to niekoniecznie baba z fiutem.

    > To jest proces zidiocenia. Przez jednostkowe dzialania oswaja sie

    chrystianizacja? zgadzam się z tobą :)

    > spoleczenstwo z idiotycznymi pomyslami byle na przekor. Spoleczenstwo
    > bez wartosci poza konsumpcja. Nie wiem czym zlym jest bycie matka i
    > ojcem i czym zlym jest przestrzeganie wartosci innych. Po kiego

    nie jest niczym złym. złe jest mówienie, że twoja wizja świata jest
    jedyną słuszną.

    > produkuje sie konfrontacje stawiajac kontrowersyjne symbole pokazujac
    > zwyklego fucka ludziom wierzacym - tecza. Raz, ze estetycznie zalosne,

    być może, ale to ich prawo. dlaczego chcesz ograniczać czyjeś prawa w
    imię własnych wierzeń?

    > dwa - mozna bylo postawic obok na polach mokotowskich, gdzie okoliczne
    > geje mogli/moglyby wyslawiajac swoje wartosci chlajac piwo do rana
    > nikomu nie przeszkadzajac.

    wiadomo, całe żulerstwo polski powiatowej i miejskiej bramowej to geje
    ateiści.

    > Obserwujac te niby niewinne pomysly trudno niedopatrzec sie pewnego
    > trendu. Osobiscie watpie zeby wyszlo z tego cos dobrego, ale swiat nie
    > takie rzeczy juz widzial. Gender tez jak widac w projekcji
    > schizofrenikow musi sie przetoczyc.:-)
    >
    > Pozdro.. TK

    chyba znasz definicję gender od zboka - oka i chamki pawłowskiej :)
    może po prostu wystarczy zachować zdrowy umiar? z jednej i drugiej
    strony?

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.