  • Data: 2014-07-03 08:10:39
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:lp1v68$jr4$1@node1.news.atman.pl...
    > Proste pytanie: która grupa promuje odrzucenie myślenia i bezdyskusyjne
    > przyjmowanie dogmatów narzuconych z zewnątrz jako cnotę większą od
    > samodzielnego myślenia?

    wychozi na to ze ateisci - zaproponowalem logiczna dyskusje , ateisci sie
    wypieli , a teraz obrzucaja sie miesem.

    > W ogóle wielu ateistów ma bardzo społecznościowe poglądy ponieważ w
    > przeciwieństwie to otumanionych owiec wierzących w bajeczki nie czekają

    A społeczna nauka koscioła nie istnieje? Nawet gdyby Bóg nie istnial
    powinienes ja popierac - znacznie latwiej byloby w spoleczenstwie gdyby byla
    zacheta do przestyrzegania przykazan. Zamiast srodkow np. na ochrone mienia
    moglbys je wydac na podnoszenie komfortu.

    > najlepszym dla wszystkich. Bo im jest lepsze dla wszystkich, tym jest
    > lepsze dla każdego z osobna.

    Jak w komunie? A to nie lepiej sie osobiscie nachapac?

    > A ktoś mówi, że jest złym?

    Mówią ze mówienie na kogos mata/ojciec dyskryminuje srodowiska pedalskiego -
    i w konsekwencji zabraniaja tego (francja, hiszpania).

    >To właśnie katofaszyści twierdzą, że pewnej

    > Cóż, jedną z takich "wartości innych" jest karne, rytualne gwałcenie
    > kobiet odrzucających narzuconego przez rodziców/wioskę męża.

    A slowo katofaszysci powyzej? Ty wlasciwie powinienes nas popierac z calych
    sil - bo jak wejdzie islam, ktory ma pomysly ktore raczyles opisac, to nie
    odwazysz sie pisac w stylu powyzszym.
    Nas nazywasz katofaszystami - a co wlasciwie ci faszysci ci zrobili? Sztuka
    w teatrze im sie nie podobala - no pełny faszyzm.

    >Z lokalnego podwórka taką "inną wartością" jest zmuszanie 11-letnich dzieci
    >do ciąży i porodu po zgwałceniu. Tak, to jest cholernie złe.

    A widzisz, niektorzy ludzie, ateisci tez, uznali ze czlowiek zasluguje na
    ochrone zwlaszcza gdy sam bronic sie nie moze. No i go bronia przez
    zabiciem.

    b.