  • Data: 2014-07-03 11:05:42
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-02 23:50, ikka pisze:

    > przypuszczam, że ateiści po prostu chcą iść do teatru na to, co im się
    > podoba bez zadymy. podejrzewam, że mogą też chcieć ograniczyć kasę,
    > którą biorą czarni.
    > może nawet chcą mieć dostęp do tabletek antykoncepcyjnych.
    > a może najbardziej chcą, żeby rząd zajął się gospodarką, a nie
    > przeciwdziałaniem ateizacji Polski i lizaniem jaj biskupom.

    No bez przesady z tymi tabletkami antykoncepcyjnymi...

    > i - o zgrozo - ateista to niekoniecznie baba z fiutem.

    No oczywiscie ze nie. Pisalas cos o gender.

    > chrystianizacja? zgadzam się z tobą

    Gender, dwoch pedalow to rodzina, facet w sukience...
    Naprawde chcesz zeby np. Twoje dzieci przebieraly sie w ciuchy innej
    plci i byly tak emocjonalnie rozjechane zeby nie wiedzialy czy juz sa bi?

    > nie jest niczym złym. złe jest mówienie, że twoja wizja świata jest
    > jedyną słuszną.

    Moja wizja swiata to nie tyle wiara co natura. Jak widzialem, ze moja
    zona rodzi dziecko to wiem, ze to jest matka, a ja ojciec. Nie jakies
    rodzice z alfabetu, no litosci. Ci ktorym sie wydaje, ze moga byc
    madrzejsi od natury sa nie tyle grozni, co zwyczajnie smieszni. Niech
    jeszcze zniosa pory roku, dzien i noc jakims dekretem.
    Martwi mnie troche to, ze ci pensjonariusze oddzialow psychiatrycznych
    znajduja taki poklask i ktos ich wogole wybiera. Nie najlepiej swiadczy
    to o populacji prawde mowiac. A kosciol broni zwyczajnie wartosci
    rodziny. Mowi, ze nie powinno sie dmuchnac jednej sasiadki w
    poniedzialek, a drugiej w srode. Nie zdradza sie zony i nie odchodzi od
    dzieci. I nie wstaje sie jednego dnia rano facetem z lozka, a drugiego
    baba, bo tak sobie ktos upier tego...

    > być może, ale to ich prawo. dlaczego chcesz ograniczać czyjeś prawa w
    > imię własnych wierzeń?

    W tym konkretnym przypadku to akurat jest oczywiste. Niby dlaczego ktos
    ma stawiac pedalskie symbole przed wejsciem do kosciola i na placu
    konkretnej nazwy? Wystarczy sie zastanowic ile lat stoi tam ten kosciol
    chociazby. Sprawa druga to naprawde w stolycy nie brak miejsca na takie
    symbole i nikt nie mialby nic przeciwko. Po co szukac konfrontacji,
    wiedzac, ze znajda sie obroncy podpalajacy ten watpliwy artystycznie
    pomysl? Sa dwa wyjscia. To dzialanie celowe, albo nasza wladza to
    kompletni idioci zeby o tym nie wiedzieli. Ja oczywiscie stawiam na
    punkt pierwszy.
    Sprawa trzecia - jak pamietasz po katastrofie smolenskiej konserwator
    zabytkow niby to nie zgodzil sie na maly krzyz przed palacem. Nie to, ze
    jestem zwolennikiem krzyza w tym miejscu, ale jakos trudno wytlumaczyc
    sobie, ze mogl zgodzic sie na stalowa kratownice na srodku malego placu
    otoczonego zabytkami. Hipokryzja? Nie to wystawiony wielki FUCK!

    > wiadomo, całe żulerstwo polski powiatowej i miejskiej bramowej to geje
    > ateiści.

    Nie, ale dobra zabawa czesto jest przy piwie. Nie uwazam, ze to cos
    zlego. Sam za czasow studenckich pijalem tam piwo. To dodatkowy argument
    za lokalizacja po prostu. Jest miejsce, czas prawie nie ma znaczenia, bo
    tramwaje i tak nie jezdza.

    > chyba znasz definicję gender od zboka - oka i chamki pawłowskiej
    > może po prostu wystarczy zachować zdrowy umiar? z jednej i drugiej
    > strony?

    Nie znam sie na gender. Nie mam potrzeby znania sie tylko dlatego, ze
    ktos cos podobnego wymyslil, a tyle lat dobrze mi sie zyje bez tej
    wiedzy. Nie potrzebuje w kolo definiowac wszystkiego, a co kto robi we
    wlasnym domu to mnie zupelnie nie interesuje. Moze sibie nazywac Aua
    Pugaczowa.

    Pozdro.. TK