  • Data: 2014-07-03 12:27:20
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 09:43, Ghost pisze:

    > Laurki, laurki - papier jest cierpliwy. Ale ludzie na cmentarzach tez są,
    > miliard słów chwalących Jaruzela ich nie wskrzesi. Tak wiem, on
    > niewinny on
    > "tylko wykonywał rozkazy"... a nie pomyliło mi się, ci od wykonywania to
    > inny proces był.

    Widzisz tutaj piszesz po raz kolejny piszesz głupoty, bo nie znasz historii.
    Jaruzelski nie wykonywał rozkazów. On podejmował decyzje, wybierając z
    kompromisem mniejsze zło, a przy tym nie przesypiając wiele nocy, gryząc
    się z własnym sumieniem, bo wiedział, że za jego decyzje jakie one by
    nie były i tak naród nie będzie mu wdzięczny.
    Wprowadził stan wojenny, przekonując sowietów, że Polska jest w stanie
    załatwić swoje sprawy sama - jest winny.
    Dopuściłby do wejścia wojsk radzieckich do Polski i rozlewu krwi - to i
    tak naród twierdziłby, że ruscy weszli na jego życzenie.