  • Data: 2014-07-03 19:22:58
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53b58b25$0$2363$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jestem wyznawcą chochoła i malinowego kiślu. Żądam, aby w każdej szkole i
    > w każdym urzędzie oraz w każdej przestrzeni publicznej wisiał chochoł i
    > stała miska malinowego kiślu.
    > Żądam też aby każdy obywatel odnosił się z należytym szacunkiem do moich
    > symboli religijnych, a państwo finansowało z publicznych pieniędzy lekcje
    > chochołoligii i kiśloligii w szkołach. Domagam się także czasu antenowego
    > w publicznej telewizji w którym będę mógł propagować swoje przekonania.
    > Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu?
> [...]

    mieszko I przyjął chrzest, i zdołał wczesniej niz czesi uzyskac
    arcybiskupstwo. Dokladnie to było przyczyna ze teraz tu mozesz po polsku
    wypisywac te bzdury. Podobne szanse rozwoju mieli prusowie, jadzwingowie,
    wieleci, obodrzyce itd. Ale im sie nie udało - dzis ich juz nie ma. Całe
    tysiac lat historii i kultury polskiej oparte jest na chrzescijanstwie.
    Gdyby mieszko I wybral kisiel to by nas nie bylo. Zatem odrzucajac chocby
    symbole chrzescijanskie (nie zmuszajace przeciez do wyznawiania wiary)
    zaprzeczacie swojej kulturze i tozsamosci narodowej. Co ma oczywiscie
    konsekwencje na dzis i bedzie mial w przyszlosci.

    b.