    From: ikka <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 04 Jul 2014 18:33:54 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl> <lp1ro0$15t$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1slp$b9n$1@usenet.news.interia.pl> <lp1ur2$jdb$1@node1.news.atman.pl>
    <lp36d5$6gf$1@usenet.news.interia.pl> <lp3mce$c0t$1@node1.news.atman.pl>
    <lp3rnj$m61$1@usenet.news.interia.pl> <lp40oj$mq5$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2014-07-04 10:06, Budyń pisze:
    > W dniu czwartek, 3 lipca 2014 18:35:29 UTC+2 użytkownik ikka napisał:
    >
    > przeciez mozliwosci jest wiecej, rodzina zastepcza, adopcja przez pare
    > hetero, dom dziecka i ta potencjalna adopcja przez pare homo. To ostatnie
    > jest niezgodne z nasza kultura i zdrowym rozsadkiem ale tylko poprawne
    > politycznie.
    > Dlaczego nie skupic sie na tym co poprawic w tym co mamy w prawie zeby
    > poprawic stan dzieci, a promowac dziwne konstrukcje ktore niczego nie
    > poprawią.

    generalnie masz rację. to nie jest tak, że ja upieram się, żeby
    przeforsować takie prawo. być może po prostu warto się nad tym
    zastanowić, być może takie rozwiązanie nie jest bezwzględnie złe.

    > i dlatego nergal mógł drzec pismo swiete? Bał sie - ale heroicznie sie
    > postawił. Oczywiscie.

    losów nergala nie śledzę, nie popieram darcia biblii, tak samo jak nie
    popieram niszczenia jakichkolwiek książek. uniewinnili go w końcu czy
    jeszcze się to wlecze?

    > A i programów religijnych jest telewizjach pełno.

    no jest. katolickich. kto płaci za ten czas antenowy?

    > Wiec ja mam wrazenie ze tobie zdrowy rozsądek mysli sie z nakazami koscioła.
    > Bo nauka społeczna koscioła jest wpisana w człowieka, a ten w geny.

    czytając biblię można mieć wątpliwości. chyba że twierdzisz, że masowe
    morderstwa są wpisane w geny.

    > Nie ma tam nic niegodnego ze zdrowym rozsądkiem. Geny mówią jak
    > społeczenstwo ma przetrwac, kosciół mówie to samo.

    czy tu wypowiadasz się tylko na temat homoseksualizmu czy ogólniej?

    > Wiec jesli ktos mówi "nie zabijaj" to jest to nauka koscioła czy
    > stwierdzenie rozsądnego ateisty?

    nie zawsze należy mówić "nie zabijaj". niektóre jednostki powinno się
    eliminować, przy czym oczywiście powstaje problem kto i na jakiej
    podstawie miałby te jednostki wytypować :)

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.