  • Data: 2014-07-10 21:40:03
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 11:04, Maniek4 pisze:
> [...]
    > Poglad wyrazilem, a Ciebie i tak nikt nie przekona.

    > Zacytuje Ci to co pisze w tej dyskusji Uzytkownik:
    > "Wśród znajomych wiem o kilku przypadkach dokonania aborcji. Jedna z
    > kobiet wiem, że dokonała już kilkakrotnie. Wszystkie te, o których wiem,
    > są i były mężatkami kiedy zaszły w ciąże, raczej zaszły w ciąże ze
    > swoimi mężami.
    > Jak myślisz? Czy te aborcje powiększyły statystyki legalnie
    > przeprowadzonych aborcji?"
    >
    > Jezeli to jet prawda, to jestem przerazony. Chyba, ze Uzytkownika
    > znajomi to stali bywalcy oddzialu psychiatrycznego.

    gdyby nie współczesna medycyna - nie urodziłoby się w ogóle.

    > I zabijac tez swoich rodzicow np? Gwalcic nastolatki tez?
    > Nie mieszaj w to Boga. To ludzkie zlo, a nie Bog.

    przeczytaj stary testament zanim znowu powypisujesz takie głupoty. bóg
    akurat uśmiercił najwięcej istnień :)

    > Tobie sie tak wydaje.

    a tobie jak się wydaje? :)

    > Dziecko zmarlo, wiec na te pytania odpowiedz sobie sama. Ja odpowiedzi
    > nie znam.

    > Relatywizujesz cos, co wydaje sie logiczne. Ja uwazam, ze lepiej jak
    > taka informacja bedzie przed, a nie pozniej zdziwienie.

    co wydaje ci się logiczne? szpital pisze, ze w pełni realizuje kontrakt
    z nfz.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.