  • Data: 2014-07-10 22:09:54
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-09 09:59, Ergie pisze:

    > KK mnie mało obchodzi, ale że nie lubię jak ktoś publicznie głosi bzdury
    > (niezależnie czy to o.Rydzyk czy to jakiś nawiedzony czytelnik
    > racjonalisty) to sprostuję:

    > ROTFL. Tak się składa że w różnych krajach różne dni są wolne od pracy
    > - tak aby _większości_ było wygodniej. Nie jest to żaden przywilej
    > żadnego kościoła tylko wola ludu. Idź spytaj niewierzących Czechów czy
    > woleliby mieć wolne 17 sierpnia zamiast 25 grudnia. Zobaczymy co Ci
    > odpowiedzą :-)

    z tego punktu wynika tylko to, że to kk jest uprzywilejowany, i o tym
    była rozmowa. nie o tym, czy to dobrze, że akurat 25 grudnia jest wolny.
    tak trudno to pojąć?

    > A cóż to za przywilej? To jest nazwa własna umowy międzypaństwowej.

    przeczytaj ustawę i nie ośmieszaj się. właśnie konkordat stawia kościół
    na pozycji uprzywilejowanej.

    > Tak jakich ludzie chcieli. Zaiste logika rodem z racjonalisty. Założenie
    > że przy drogach stoją krzyże bo tak chce KK a nie dlatego że tak chcieli
    > ludzie.

    dobrze, że wasz legenda nie głosi, że jezusa powiesili... to byśmy mieli
    wystrój.

    > Jak wyżej

    przede wszystkim jesteśmy Polakami, nie katolikami, ateistami,
    homoseksualistami, kierowcami, rowerzystami. to godło powinno być naszym
    wspólnym symbolem. krzyż nad godłem świadczy o dominacji kk i o tym tu
    rozmawiamy.

    > _Lokalnego_. Ciężko aby wśród tatarów jeździł biskup, wśród katolików
    > pop, a wśród protestantów imam.

    duchowny nie powinien jeździć z policjantami radiowozem. chyba, że w
    kajdankach. konstytucję też przeczytaj.

    > Mniej niż chcieli jej dać.

    możesz dać. na meczet też dasz? bo jak kali ukraść krowę... prawda?

    > Ten kto płaci innym służbom. Kapelan w wojsku nie jest dlatego że on się
    > tam pcha tylko dlatego że żołnierze chcą by tam był.

    on tam będzie niezależnie od tego, czy chcą. nawet niezależnie od tego,
    czy oni tam są. to jest działanie na szkodę naszego kraju.
    http://wyborcza.pl/1,76842,7085046,Wojska_nie_ma__ka
    pelani_sa.html
    http://ryfinski.blog.pl/tag/kapelani-wojskowi/

    > Ten kto pobiera podatki.

    nie, ten kto je płaci. nie masz pojęcia o czym mówisz. to jest
    przerażające.
    dlaczego im?

    bo w Polsce nie ma biednych i głodnych dzieci, więc finansowanie
    fanaberii kk jest polską racją stanu.

    > Płacą. Ale to chyba nie zarzut wobec nich? BO dlaczego maja płacić skoro
    > ktoś już od tych pieniędzy podatek zapłacił?
    > Dlaczego jak idę z kolegami na piwo i się składamy a później jeden idzie
    > i kupuje to jest ok. A jak się wierni jakiegoś kościoła składają na
    > imprezę to już trzeba zapłacić podatek? Dlaczego jakikolwiek kościół
    > miałby płacić podatek od składek wiernych którzy już zapłacili podatek
    > dochodowy?

    no, idąc tym tokiem myślenia, to dlaczego mają w ogóle płacić, nawet
    zryczałtowany?
    http://jaksar.wordpress.com/2013/02/17/jak-kosciol-k
    atolicki-zdziera-kase/

    >[...]

    reszty mi się nie chce. kto umie czytać i myśleć, sam się doszuka. i
    długo szukać nie będzie.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.