    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 11 Jul 2014 14:58:52 +0200
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpciqv$mr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <53ba38e3$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpdj73$sj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bb1a77$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpfaph$j2k$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcfbb4$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <53bdbfc9$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <lpmphb$vm1$2@node2.news.atman.pl> <lpo7u1$pgi$1@node1.news.atman.pl>
    <lpo9a7$r2r$1@node1.news.atman.pl> <lpoc9e$g2u$1@node2.news.atman.pl>
    <lpodd9$h6a$1@node2.news.atman.pl> <lpofkj$jg4$1@node2.news.atman.pl>
    <lpognv$kk3$1@node2.news.atman.pl> <lpok3b$o20$1@node2.news.atman.pl>
    <lpokpi$oni$1@node2.news.atman.pl> <lpolqk$ppu$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 11.07.2014 14:37, Ergie pisze:

    > Gdzie? Słowo "bliźni" obejmuje zarówno kobiety jak i mężczyzn.

    Poczytaj biblię i jej zalecenia wobec kobiet a także traktowanie kobiet
    jako inkubatory pozbawione praw przez chociażby Chazana.

    > Znowu bredzisz. Żydzi dawniej mieli przykazanie: "nie pozwolisz żyć
    > mężczyźnie współżyjącemu z mężczyzną" ale nie chrześcijanie!

    Dziwne, bo faceci w czarnych sukienkach głoszą coś innego (chociaż sami
    to robią). Co więcej, hipokryto, stary testament nigdy nie został
    unieważniony przez mitycznego Jezusa, a zresztą i w nowym są takie same
    smaczki - i to jeszcze bardzie durne, bo wg doktryny w nowym testamencie
    homoseksualizm jest karą za nie oddawanie czci Jahwe (dziwne, że jakoś u
    mnie i wielu innych ateistów ta "kara" się nie objawia...).

    > Bynajmniej - przykaz miłości dotyczy zarówno innowierców jak i nawet
    > jawnych nieprzyjaciół.

    > Nie, nie jest.

    Jest.

    > I twoje tupanie nóżka niczego nie zmienia. Albo ktoś Cię
    > oszukał prezentując Ci jakieś dziwne prawdy wiary i nazywając to
    > katolicyzmem, albo celowo kłamiesz by zdyskredytować czyjeś poglądy.

    Raczej ty nie masz pojęcia ani o doktrynie ani o źródłach tej doktryny.

    > W jakiej praktyce??? "Wartości" to teoria nie praktyka. Ktoś wyznający
    > jakieś wartości może postępować zupełnie inaczej ale to w żaden sposób
    > nie wpływa na te wartości.

    Patrz: przykład Chazana. Inna sprawa że to zakłamana szmata, która chce
    tylko zbić kapitał polityczny u ludzi, którzy m.in. rękami takich
    cwaniaków chcą narzucać innym swoje kalekie wartości "moralne".

    > I jeszcze jeden i jeszcze raz... Nie odnoszę się do zachowań ludzi a do
    > _wartości_.

    Wartości nie są abstrakcją - i po czynach się je poznaje.

    > Prosiłem nie używaj słów których nie rozumiesz. Jak nie wiesz co oznacza
    > słowo kochać to mi Cię żal.

    A ty wiesz? No to proszę uprzejmie - zdefiniuj ;->

    > Nie mojej, ale czytałem. Tak samo jak Torę czy Koran.

    Wątpię, inaczej byś takich bredni nie wypisywał.

    > Z biologii wynika fakt że ludzie do prokreacji wymagają dwóch _różnych_
    > płci.

    Mowa była o rodzinie a nie o grupie rozpłodowej.

    > A tu masz definicję ze słownika:
    >
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/rodzina
    >
    > [cyt.]
    > rodzina
    > 1. <<małżonkowie i ich dzieci; ogólniej też: osoby związane
    > pokrewieństwem i powinowactwem>>
    > [koniec cyt.]
    >
    > Czego nie rozumiesz?

    Jakim cudem dostałeś maturę (jeśli dostałeś).

    > Uzupełniając: Aby były dzieci musi być prokreacja, aby zaszło

    Czyli wg ciebie bezpłodni rodziną być nie mogą...

    > pokrewieństwo musi być prokreacja,

    W czym problem? Homoseksualizm nie powoduje bezpłodności, a metody
    pobierania nasienia i zapładniania chociażby pipetką są znane od dawna.

    > aby zaszło powinowactwo musi nastąpić
    > małżeństwo:
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/małżeństwo
    >
    > [cyt.]
    > małżeństwo
    > 1. <<związek kobiety i mężczyzny usankcjonowany prawnie>>
    > [koniec cyt.]

    Do niedawna byłoby jeszcze wspomniane, że para musi mieć ten sam kolor
    skóry i tę samą religię.

    > Czego nie rozumiesz?

    Jak ktoś może być tak ograniczony jak ty.