    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 11 Jul 2014 16:59:56 +0200
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <lpmphb$vm1$2@node2.news.atman.pl> <lpo7u1$pgi$1@node1.news.atman.pl>
    <lpo9a7$r2r$1@node1.news.atman.pl> <lpoc9e$g2u$1@node2.news.atman.pl>
    <lpodd9$h6a$1@node2.news.atman.pl> <lpofkj$jg4$1@node2.news.atman.pl>
    <lpognv$kk3$1@node2.news.atman.pl> <lpok3b$o20$1@node2.news.atman.pl>
    <lpokpi$oni$1@node2.news.atman.pl> <lpolqk$ppu$1@node2.news.atman.pl>
    <lpon2d$r35$1@node2.news.atman.pl> <lpoq61$ucv$1@node2.news.atman.pl>
    <lpork1$vv6$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Wschódazja zawsze byłą w sojuszu z Oceanią!

    Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi a
    później cisza...

    > Dyżurne mohery popierają Chazana, hierarchia popera Chazana, Chazan się na
    > nich powołuje...

    Przypominam że piszemy o KK nie o protestantach. W KK obowiązuje hierarchia
    i to nie "doły" ustanawiają prawo. W niektórych odłamach protestantyzmu
    dozwolone jest lokalnie interpretowanie pewnych zapisów i de facto tworzenie
    własnych doktryn ale w KK nie. Więc to że ktoś loklanie coś głosi nie
    zmienia doktryny KK.

    > ale nieeeee, związku nie ma. Kupisz może most Brookliński? Pałąc Kultury
    > dorzucę gratis...

    Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi a
    później cisza...

    > Powtarzałem już wielokrotnie. Stosunek do związków homoseksualnych i
    > uparte dążenie do utrzymania czysto religijnych norm także w związkach
    > świeckich (różnymi metodami) jest najprostszym przykładem.

    No i gdzie to jest "wpisane w program"?

    > KuKluxKlan? ;->

    Tak myślałem dyskutujesz o doktrynie KK a nie wiesz gdzie ona jest zapisana.
    Katechizm Kościoła Katolickiego. Jak zwykle tylko teoretyzujesz.

    > Wyraźnie pokazywałem przykłady - które ty starannie ignorowałeś.

    Nie nie podałeś ani jednego paragrafu na poparcie swoich bzdur. Ciągle
    piszesz to co się Tobie _wydaje_ że jest doktryną KK.

    > Wyżej się już do tego twojego dwójmyślenia odniosłem.

    Jak na razie to tylko powtarzasz bzdurę jakoby doktryna KK była ustanawiana
    oddolnie.

    > Nie potrafisz sklecić poprawnego zdania, nie rozumiesz że ateizm nie jest
    > wartością tylko odrzuceniem pewnego dość konkretnego dogmatu z powodu
    > braku jakichkolwiek dowodów... Jeśli ktoś tu jest idiotą, to pewien
    > anonimek udający neutralnego a będący gorliwym religijnym fundziakiem (w
    > dodaku z - jak wyżej wyszło - ostro tłumionymi tendencjami
    > homoseksualnymi).

    Po Twoich czynach poznaję że jesteś idiotą, ale nie rozszerzam tego wniosku
    na innych ateistów. To chyba logiczne dlatego też czyny pana Chazana nie
    stanowią o innych katolikach ani o katolicyzmie jako takim.

    > A sepulki służą do sepulenia?

    Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi a
    później cisza...

    > Dziwne, że reszrę wyciąłeś, manipulancie.

    A to może chodziło Ci o inny wyraz? "kochać się" no cóż ten rzeczywiście ma
    4 znaczenia i czwarte jest eufemizmem na stosunek seksualny, ale sprawdźmy:

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2524412/stosunek

    [cyt.]
    3. <<zespolenie się fizyczne dwóch osób, umożliwiające zapłodnienie>>
    [koniec cyt.]

    Widzisz: _umożliwiający_ _zapłodnienie_ ?

    Nie, nawet w tym znaczeniu słowo kochać zakłada że w akcie uczestniczą
    przedstawiciele dwóch _różnych_ płci.
    Oczywiście możesz brnąc dalej twoje tradycyjne już kluczenie by tylko nie
    przyznać się do bzdury jest bardzo zabawne.

    > Czy ty autentycznie jesteś tak głupi?

    Owszem założenie że używasz słów zgodnie z ich znaczeniem jest głupotą, ale
    jesteśmy na grupie technicznej którą czyta więcej osób niż tylko Ty, więc
    używam języka polskiego a nie jakiejś sekciarskiej czy gejowskiej gwary.
    Jeśli chcesz używać waszej gwary to najpierw wyjaśnij które słowo co
    oznacza.

    > Ale wiesz, że język jest żywym tworem? Czy nie wiesz?

    Nazywajcie sobie Wasze związki jak chcecie, ale nie oczekujcie że wszyscy
    zaczną używać Waszej gwary.

    Pozdrawiam
    Ergie