  • Data: 2014-07-11 22:53:45
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-11 21:05, Maniek4 pisze:

> [...]
    > nad tym kiedys? Znalazles wytlumaczenie? Ja mam takie, ze byc moze jest
    > w tym sens, ktorego jeszcze nie znam i w tym zyciu nie poznam napewno.
    > Zycie to taka droga, ktora nie musi byc slodka i prosta. Byc moze
    > cierpienie jest w nie wpisane, by po smierci bylo tylko lepiej. Mozesz
    > mowic, ze to naiwne, ale lepsze to jak pustka ludzi ktorzy w nic nie
    > wierza, choc tak na zdrowy rozum nie znajda zadnego sensu zycia. Wiec ja
    > mam wiare, a Tobie posostaje pustka i tym bardziej odczuwalna im
    > czesciej zaczniesz uswiadamiac sobie, ze umrzesz.

    co za brednie. ateizm nie wyklucza duchowości. religia nie ma na nią
    wyłączności. jak dla mnie możesz sobie wierzyć nawet w jednorożce, ale
    twierdzenie, że wierzący ma lepiej od niewierzącego to tak jak
    powiedzieć, że pijany jest szczęśliwszy od trzeźwego :)

    co do całej reszty - prezentujesz postawę - nic nie widzę, nic nie
    słyszę, nic nie rozumiem, nic nie wiem. a rzecz rozbija się nie o
    religię tylko o zakres wolności. i tak się akurat pechowo składa, że
    środowiska próbujące tę wolność ograniczyć to środowiska katolickie.
    Nikt nie protestuje przeciwko religii ale przeciwko mieszaniu się
    religii w obszary, które powinny być obszarem świeckim - dla wszystkich.
    jest twoja wolność do wyznawania religii, niech będzie też wolność od
    religii.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.