  • Data: 2014-07-11 22:39:56
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-11 21:22, masti pisze:

    > a dlaczego odmawiasz arabom praw? Jak będą większością to przecież
    > demokracja najważniejsza. Czyż nie?

    Czy ja im odmawiam praw?
    Nie chce zeby przyjechali do nas z roszczeniami jakbysmy byli im cos
    winni i palili nasze samochody przez kilka tygodni. Australia poradzila
    sobie z tym problemem, a europejskiemu liberalizmowi pozwalajacemu
    mniejszosciom uwazac sie za wiekszosc odbilo sie to czkawka.

    No wiec co z tymi reklamami?

    Pozdro.. TK