  • Data: 2014-07-11 23:19:56
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-11 22:53, ikka pisze:

    > co za brednie. ateizm nie wyklucza duchowości. religia nie ma na nią
    > wyłączności. jak dla mnie możesz sobie wierzyć nawet w jednorożce, ale
    > twierdzenie, że wierzący ma lepiej od niewierzącego to tak jak
    > powiedzieć, że pijany jest szczęśliwszy od trzeźwego :)

    Mi to wisi co Ty tam sobie uwazasz. Nie oceniam tego, bo szanuje Twoj
    poglad, a przede wszystkim Ciebie. Piszac: "co za brednie" dajesz
    przyklad niezwyklej, przypisywanej sobie tolerancji dla innych i ich
    przekonan. A Ci powiem cos o Twojej tolerancji - krotkie BULLSHIT.

    > co do całej reszty - prezentujesz postawę - nic nie widzę, nic nie
    > słyszę, nic nie rozumiem, nic nie wiem. a rzecz rozbija się nie o
    > religię tylko o zakres wolności.

    Dla Ciebie moze i tak, a mowa w tym konkretnym akapicie byla o zaufaniu
    do "bajki dla doroslych".

    > i tak się akurat pechowo składa, że
    > środowiska próbujące tę wolność ograniczyć to środowiska katolickie.

    I tak sie pechowo akurat sklada, ze pomylilas watki, bo nie o tym byla
    mowa. No przykro mi naprawde. Nie przeszkadza Ci to jak widze w
    prowadzeniu krucjaty i pisania o tym o co nikt nie pyta. Powinnas zostac
    politykiem. Oni tez przy byle okazji wciskaja to o co nikt nie pyta.

    blablabla...

    TK