    Date: Sat, 12 Jul 2014 21:55:20 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpciqv$mr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <53ba38e3$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpdj73$sj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bb1a77$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpfaph$j2k$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcfbb4$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <53bdbfc9$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <53c06ee9$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpqr2h$n77$1@speranza.aioe.org>
    <53c0fad8$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>

    W dniu 2014-07-12 11:16, Budyń pisze:

    > Bardzo czesto? No to zapewne umiesz podać przyklady zeby jasno wynikalo ze sa
    zlymi ludzmi (czyli przyklady zlych czynów) a kk te czyny, popiera, akceptuje itp.

    Ależ proszę bardzo - zaniechanie ratowania matki, które wymaga
    przerwania ciąży tylko dlatego, że lekarz podpisał "deklarację wiary".
    Bywa tak, że aby uratować życie matki trzeba usunąć ciążę.
    Lekarz, który podpisał "deklarację wiary" nie wykona zabiegu i dopuści
    do śmierci matki.
    Taki lekarz jako katolik jest super, ale jako człowiek zły.
    Tylko mi tu nie pisz o wyjątkach na jakie się godzi KK, bo te wyjątki
    to, kiedy śmierć płodu jest efektem leczenia matki lub ratowania jej
    życia. KK w żadnym wypadku nie godzi się na uśmiercenie płodu w celu
    ratowania życia matki.